Glad Alla Hjärtans Dag :D

Hemma nu från skolan (eller jaa, för en stund sen :P) :D Tog inga läxor med mig idag, bara tungt att bära xD Jag hinner inte göra läxor idag ändå, och eftersom Mamma och Pappa tar Rico i morgon så har jag ju en hel kväll att göra läxor på :P

Det är ju, som jag hoppas dom flesta vet, alla hjärtans dag idag :D Så vi fick 3 geléhjärtan var idag i skolan :P Får ni också sånt i skolan på vissa högtider? Alltså typ lussebullar och pepparkakor vid Lucia, mer pepparkakor alldeles innan jul,  och som sagt; geléhjärtan på alla hjärtans dag :'D

Dessutom har vi ju en Puss- och Kram-ruta som INGEN kan låta bli att gå på, den är liksom ivägen, fyller hela golvet vid trapphuset ;)



Hahah ;) vadå överdrivet? :')

Förresten borde det inte vara lagligt att vara så söt :'O Man ser ju ut som ett missfoster bredvid honom :/

Kram :)

Kommentarer
Postat av: Eveloni

Sv; :) Vart har hon hoppning ?:P

2011-02-14 @ 17:35:19
URL: http://eveloni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0