Halvdag!

Alla bussar var inställda, så jag fick gå till skolan :'O Kom nästan försent till första lektionen, då vi hade prov i Engelska. I slutet var det som en mindre uppsats man skulle skriva om vad man hade gjort igår eller förra helgen - jag gjorde ingenting igår, utom att plugga då, och jag minns inte vad jag gjorde i helgen :S xD Så där gick mitt VG ner till G- skulle jag tro :S

Vad som var bra med snöovädret idag - inga bussar - inga bilar - alltså kunde inte vår mat komma! :D Vi håller på och bygger om i vår skola så vi får uppvärmd mat från andra skolor i närheten :O XD Sunkig skola, jag vet ;) Men eftersom det inte kom någon mat så fick alla gå hem när lunchen skulle ha börjat ;D Så nu sitter jag hemma hos Mimmi och vi ska snart äta pannkakor :D


:D hihi kolla Alices miiiin <3 <3 <3 Saknar att hoppa världens sötaste hopp ponny :'( Silver in my <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0