HÖÖKS

Åkte till Hööks idag (igen!) för Mamma och Jag skulle byta sadelgjorden mot en längre, och så skulle vi köpa ridbyxor :D :D :D Hatar egentligen att köpa ridbyxor - man måste ju prova dom först! Men det är nog för att jag för det mesta köper ridbyxor på sommaren, när det är bastu i butiken och man är svettig och trött och vill hem XD
Från början tyckte jag att Jeansridbyxor bara var fult och konstigt, men jag har på sista tiden börjat gilla dom mer och mer ... ;) Så det blev ett par vanliga blåa jeansridbyxor :3


Fiiiiina vaa?? :) :) :)

Vad som var lite kul var att Mamma skulle köpa jeansjodhpursridbyxor! MEN i kassan såg vi att vi hade köpt EXAKT likadana fast hon Jodhpurs och jag vanliga xD

Vi bytte ju som sagt sadelgjorden också, till en längre. Och så köpte vi lite broddar, som vi ändå inte fick i! (egentligen fick vi inte UR dom gamla, så han kan få nya när hovis kommer nästa gång...)

Och så lämnade jag tillbaka huvan, han gillade inte den XD :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0