Och den lyckliga vinnaren ääääääääär....

1. Rico var den första häst jag provred. FALSKT! (Han var på samma stall som dom första jag provred, men honom provred jag sist :P)

2. Rico har en väldigt fin stamtavla. FALSKT! (Den är okänd)

3. Rico är importerad från Holland. SANT!

4. Rico har tävlat upp till LA med sin tidigare ägare. FALSKT! (egentligen vet jag inte vad han har gjort med sina första svenska ägare, men vi köpte honom av ett försäljningsstall :P)

5. Rico är en storhäst på 155 cm i mkh. FALSKT! (I annonsen stod det 155, men för ett tag sen mätte vi om honom och han var 151 utan skor och broddar - alltså ca 153 cm i mkh. Bloggade faktiskt om det då ;) )

6. Rico har bara varit i Sverige i ½ år. FALSKT! (Rico har varit i Sverige i snart 1½ år, han hade varit i sverige i 1 år när han kom till Stall Wia)

7. Rico är livrädd för hundar. FALSKT! (han älskar hundar! Han och Yazzi verkar vara lite förälskade, som brukar stå och pussa på varandra xD <3)

8. Ricos fullständiga namn är Rico. SANT!

9. Rico och jag har hoppat ca 1m på träning. FALSKT! (vad jag vet i alla fall... Senast jag frågade Cathrine vilken höjd jag hoppade den gången sa hon 90 cm, men man vet aldrig - jag tolkar det som falskt)

10. Rico rids utan nosgrimma varje dag. SANT! (Många svarade fel på den här, men han brukar faktiskt inte ha nosgrimma på sig (bara på gamla bilder hade han det :) )

:)

Den lyckliga vinnaren är ALICE :D
 Alice hade 9½ rätt av 10 :D

Alice vinner ÄRAN och en GÄSTBLOGGNING om hon vill det! :)

Ni andra var också jätteduktiga! :P Kul att ni vet så mkt om Rico - det betyder ju att dom flesta faktiskt läser bloggen ganska ofta :P <3


Kommentarer
Postat av: Alice

:D :D

Gärna en gästbloggning! ;)

(men varför den fula bilden just? xD)

2011-02-24 @ 16:37:17
Postat av: Sofia/Kanin

Jag visste att han reds utan nosgrimma ibland. Men blir han det varje dag? :)

2011-02-25 @ 22:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0