Sant eller Falskt

Här kommer en Sant eller Falskt om RICO :D Jag tror att allting har nämnts, nån gång, nånstans på bloggen, men man får väl leta ihjäl sig xD



1. Rico var den första häst jag provred.
2. Rico har en väldigt fin stamtavla.
3. Rico är importerad från Holland.
4. Rico har tävlat upp till LA med sin tidigare ägare.
5. Rico är en storhäst på 155 cm i mkh.
6. Rico har bara varit i Sverige i ½ år.
7. Rico är livrädd för hundar.
8. Ricos fullständiga namn är Rico.
9. Rico och jag har hoppat ca 1m på träning.
10. Rico rids utan nosgrimma varje dag.

VIKTIGT:
(Jag sparar alla svar i ett Word-dokument så jag kan ta bort dom - annars kommer alla svara samma som dom som vet mest om honom xD om ni undrar varför det är så få kommentarer på det häst inlägget - jag tar bort dom, och sparar dom någon annanstans! ;) )

GISSA PÅ :D

Kommentarer
Postat av: tilda

sv hehe ja det är många som ska tävla imorn ;) Jag ska till stäket! :) Jaha va roligt!! :)

2011-02-19 @ 21:55:57
URL: http://elitryttarnas.blogg.se/
Postat av: sarah thorsén :)

sv: hehe nej inte så ^^ 110cm :)

det är inte min, däremot är det min systers sköthäst. hon har varit skötare på henne i ca 2 år nu tror jag, det är även hon på bilderna ;D

2011-02-20 @ 00:03:09
URL: http://sthorsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0