Usekmöte

haha var riktigt listig idag (a) Mamma sa bestämt att jag INTE fick följa med till stallet idag - MEN! ... xD ... Efter maten smög jag ner till mitt rum, bytte om lite snabbt och sen när jag hörde att dom började klä på sig ytterkläder så tog jag på mig jacka och skor snabbt som faaaaaaan :) haha :P Sen stod jag ju där i hallen klar att åka :P

Mamma: Vad håller du på med?
Jag: vadå?
Mamma: DU ska INTE med till stallet!
Jag: Jo...?

xD haha :)

Mamma och Pappa red lite med Westernsadeln idag, mamma red upp i skogen och pappa en stund på volten :) Har faktiskt aldrig sett pappa rida förut, kanske suttit någon gång på Pilgrim men det var ju långt innan han började rida "på riktigt", för på Pilgrim var det ju i somras - då var det typ som ponnyridning, han satt upp, skrittade lite sen satt av xD ;)

Söta Pilgrim <3 Rip :'(

Sen hade vi ju då Usekmöte igen (en till anledning till att åka till stallet :P), vi pratade om VÅR/SOMMAR-showen som ska bli i Maj :) Superkul! Alla får komma (A) :)

Och så fikade vi också, såklart :3 xD


Kommentarer
Postat av: Mimmi

sv; Det är ju DU som har fotat den bilden xD

2011-02-09 @ 08:01:10
URL: http://skackarna.blogg.se/
Postat av: Mimmi

sv; Jag orkar faktiskt inte ;) Nej, indén är nerlagt! För tillfället i alla fall :P

2011-02-09 @ 21:24:47
URL: http://skackarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0