NH på volten

Idag red jag inte, utan körde lite NH på volten istället :) Det gick hyfsat, med tanke på att det var riktigt länge sen sist :P

Har inte riktigt fattat att det redan är fredag :O Känns som tisdag, typ :S Tänkte faktiskt nyss ställa klockan på 06.15 till i morgon, men det vore ju väldigt onödigt! xD

Ingen bild idag, var alldeles för mörkt :P Hade kanske tänkt att fota i morgon, när det är ljust ;) Men sålänge kan jag väl bjuda på några ekorrar! Fotade dom mitt i ett villaområde (en liten skogsdunge vid vägen) när dom lekte :)

  

I början hade jag helt auto på inställningarna, men sen efter några minuter insåg jag att det belv tok-ljust! :) Kan vara svårt att se på bilderna, för ekorrarna kamouflerade sig xD :)

Madde

Kommentarer
Postat av: Tess

sv: typ ifall man blir medlem i glömsta ryttarförning får man rida på vista, fågelvolten och lövsta! Lövsta är väl lite hård men på spåret fungerare... ;-)

2011-01-22 @ 01:15:33
URL: http://ponnynmarks.blogg.se/
Postat av: Lina.

Maddeee, saknar dig på lördagarna... du som lovade att du skulle komma och hälsa på nästan varje lördag D:

2011-01-22 @ 19:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0