När jag inte bloggar

När jag inte bloggar/uppdaterar så är det alltid av en anledning, för att jag tex inte har någon tid över eller inte har tillgång till en dator eller att min internetuppkoppling retas. Inte för att jag inte orkar  ;) 

Bara för att jag inte bloggar betyder det inte att det inte händer något i mitt liv, för det är ju alltid något som händer, eller hur ? :) Jag kanske väljer att sitta ute i solen någon extra halvtimme om dagen, men det är inte sådant som påverkar när jag bloggar eller om jag bloggar !

Hittills idag har jag till exempel varit hos Rico och vi har tränat honom, sedan hem och äta lunch och efter det åka och handla mat och hämta upp ett paket på vägen hem ;) Eller två paket egentligen :P

Så när jag inte bloggar har jag helt enkelt annat att göra, eller så har jag inte tillgång till internetuppkoppling :) Så ni behöver inte vara oroliga för att jag glömt, för det gör jag inte !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0