Diss

Fismåsar


Gillar dom inte - stor diss för dom -.-

Idag vågade Emil (min katt) följa med mig, mormor och hundarna på en lite längre promenad igen. Han var jätteduktig och allt var så lugnt ! TILLS DEN DÄR JÄKLA FISKMÅSEN KOM FARANDE ! Den fullständigt attackerade Emil (flög ner och försökte gripa tag i honom) så han sprang så fort han bara kunde över gatan och försvann ! Hittar honom inte nu, och han var livrädd ! Förhoppningsvis kommer han snart och jamar utanför balkongen, annars får vi väl ta och leta efter honom :S .

Emil är så liten också, gammal men liten ! Den minsta bondkatten jag träffat i mitt liv ! Man ser honom knappt, när han går och gömmer sig . . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0