Svar på frågestund

Fick väääldigt få frågor på frågestunden, så funderade först på att inte svara alls, men dom personer som faktiskt frågade kanske vill ha svar ! :)

hur gör du din header?? och du vet dom där 2 sträcken, rico o madde efter varje inlägg??
Svårt att förklara HUR jag gör själva headern men  finns info om hur man sätter in den och hur stor den ska vara osv ;) på länken nedan :)
(typ) "Signaturen" i slutet kommer jag inte riktigt ihåg vart man satte in i kodmallen/stilmallen, men det är en vit/genomskinlig bild jag gjort i photoshop, och jag har skrivit //Rico o Madde "för hand" och den kommer upp automatiskt. ALLT SÅNT HÄR KOMPLICERAT finns på www.designadinblogg.se så titta där :)

hur lägger man upp headern??
Se svaret ovan :)

kan du visa bild på rico i remontnosgrimma :D
Har ingen remontnosgrimma till honom faktiskt, hade en förut som vi ska sälja, men den är kvar i Stockholm ! Men om jag hittar någon bra på Hööks nästa gång vi åker dit (är en bit att åka härifrån) så kanske jag köper en, för en sån är ju också bra att ha ;) 

Har du haft någon häst innan Rico?
Ingen egen häst, men en sommarhäst (mammas medryttarhäst året runt) i 2 somrar och har haft mängder med sköthästar på ridskolan ! :) Så nej, Rico är min första :P

Hur högt brukar ni tävla? :)
Med "högt" antar jag att ni menar hoppning ? Men i dressyr har vi bara varit på min gamla ridskola en gång och ridit programridning, LC-program :) Vi har inte tävlat så mycket ännu i hoppning heller bara hemmatävlingar ( klubb ) och på ett stall som ligger inom skrittavstånd, men på träning hoppar vi LD/LC banor ( blandade hinder ) och ska börja tävla "på riktigt" nu i sommar och hösten som kommer, börjar nu i helgen med Clearround 90cm ( LD ) och eventuellt en till clearround samma höjd/klass 22/7 :) Ont om tävlingar just nu ( i området ) så blir mer i höst sen ;)

Några frågor blev det i alla fall :D Men det är alltid bara att fråga om ni undrar något, om ni inte har blogg svarar jag i ett inlägg. Annars i en kommentar på er blogg :P






Kommentarer
Postat av: Mimmi

1. Vilken storlek och färg är din remont? Kanske vill köpa! :D

2. Du har visst tävlat dressyr. ''programridningen'', som du sa, var en lokal tävling ;)

2011-06-19 @ 11:23:28
URL: http://skackarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0