Filmkvällen

Var ju hos Therese igår, med alla andra som red program på lektionen (första dressyrlektionen hemma). Först kollade vi på när vi red programmen, och jag hade en rejäl ursäkt för att det inte såg så bra ut - faktiskt så hade vi bara haft Rico i några dagar då :P Så det intalade jag mig själv hela tiden xD
   Efter dressyrprogrammen kollade vi lite på filmer när Therese hopptävlade - både när det gick bra och mindre bra ;) Hon tävlade ju sin D-ponny Mary i storhästklasser, och på en meeting så vann hon två klasser i rad :P Andra dagen på meetingen så fick hon en rivning först, sen vägrade hon ut sig :( :P (Vägrade 2 ggr på samma hinder)

I alla fall, vi kollade på en dansfilm sen som heter Honey :P Vi åt lite chips och godis och drack läsk :) Det var mysigt, men jag var så grymt trött redan innan så det blev lite jobbigt ändå xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0