Usch skola :(

Hade ju studiedag igår, men idag börjar skolan nu efter lovet... :( ...


Bilden som jag lovade lägga upp :)

Dåligt lindade framben (jag övade och provade hur det blev när jag klippte av en bit osv :P)

Varför blir det så tjockt i mitten för xD Ser ut som att kotan är i mitten :(

Mobba dom inte x(

Här är han då, med alla fyra benen lindade :)

Och en fin/ful fläta i svansen :P

Haha där fick ni lite bilder att skratta åt tills i eftermiddag då jag kommer hem från skolan :) Hoppas jag överlever xD


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: haha nä han busar :)

2011-03-08 @ 12:51:45
Postat av: Mimmi

Lindorna blir tjocka i mitten för att du har börjat på fel ställe, och därför avslutar i mitten :) Börja linda mitt mellan knäet och kotan och linda sen neråt och sen upp igen. Sen ska du avsluta med spännet där uppe :) Linda upp typ 2 cm åt gången :)

2011-03-08 @ 15:08:49
URL: http://skackarna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du kan Linda lite längre ner också, då blir det jämnare och snyggare

2011-03-08 @ 15:17:41
Postat av: Malin

Fin häst du har :)

2011-03-09 @ 20:04:10
URL: http://kyro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0