Mina ridvägar - namn på platser

NÅGON DAG ska jag ut och fota, inte ridvägarna i sig, utan dom här olika platserna som kan vara svåra att få en bild av när man läser ;) Man kan ju variera ridvägarna ganska ordentligt häromkring Enliden, så kommer ta hundra år om jag ska fota alla dom alternativen ;)

Men detta kan jag nog ta och fota:
Hundhuset (ska inte fota själva huset, utan stigen som går förbi :P)
Rondellen
Källbrinksrakan
Galoppbacken
Fågelvolten
Klätterstigen
Lilla ridstigen (bakom stallet)
Bron (ängen)


och kanske något mer om jag kommer på när jag går och fotar ;) Ska nog ta med mig Önska och gå en långpromenad :P Skulle det vara intressant att få se eller ska jag strunta helt i det ?


Kommentarer
Postat av: Lina.

Det skulle vara intressant, så att man fattar lite mer när du beskriver vägen du rider ut på! :) Fast ifall det är typ en miljard bilder på varje väg borde du dela upp det i flera inlägg ;D

2011-05-19 @ 16:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0