Jag vill inte ha någonting ?

Jag har kommit på nu, när jag försöker skriva en inköpslista till Globen, att jag vill inte ha något speciellt för tillfället ! Bortsett från Limegrönt schabrak + pannband, men det har jag alltid velat ha, hahahaha ;)

Men förr i tiden fylldes ju bloggen av en massa "vill ha"-inlägg men nu är det helt tomt på sånt ! ;) Kommer inte på något jag vill köpa i Globen ! Det blir ju i försej rätt skönt att låta plånboken vara ett tag, spara lite och så. För de enda sakerna jag vill ha är saker som man måste spara till länge... :P

Hmmm... Ett nytt träns vill jag köpa till Rico, men jag har ingen aning om vilket ! Så därför är det inget jag kommer peka ut, spara till, köpa sen. Utan det kanske är något jag kommer hitta i Globen ? :)




Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Vad kul att du har hittat din hobby, önskar att jag också hade den turen!

2011-11-02 @ 20:33:21
URL: http://juicylipsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0