Rico - 12/11


Red ut med Mikki och Madicken en lång runda. Travade en del vid sidan av vägen (skyltad ridslinga typ) och red på Lilla Ridstigen bort till Rondellen. Travade på Källbrinksrakan och travade också upp för Galoppbacken. Vi galopperade inte för det var så mycket sten och det är lättare att börja trava mitt i en backe (backen var stenig längst ner) än fatta galopp mitt i en backe. I alla fall, vi red i skogen tillbaka, virrade runt lite i mörkret och red sedan gatorna hem från Vista.

Precis när vi skiljts åt vid hennes stall mötte jag Sarah och Evelinn som var påväg ut. Jag följde med dom istället för att rida hem, och vi red bort mot källbrinksrakan och travade där i mörkret (vi hade pannlampor). Vi red via Rondellen, förbi dagiset, och så hem på gatorna. Travade vid sidan av vägen vid Lövsta.

Jag och Rico var ute ungefär 3h sammalagt, och det var inte roligt alls att hoppa av med avdomnade fötter. Dom var stelfrusna och det är så hemskt när dom tinar ! Gör så sjukt ont !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0