Ridbyxor

Mitt nästa inköp av RIDBYXOR borde vara ett par vanliga svarta ! Det är lätt att matcha med tycker jag, lättare än ett par beige-rutiga tex ;) Vill bara hitta ett par sköna ridbyxor som får ersätta mina favvisar så småning om ...

Mina favvisar börjar nämligen gå hål i på flera ställen i helskoningen ;) Var ett bra tag sedan jag köpte dom, är dom jag använt mest av alla mina ridbyxor för dom är så sköna ;D

Märke Everest, köpte dom i någon sportbutik (typ stadium eller nåt) för jättelänge sedan när den butiken hade en pytteliten hästavdelning i ett hörn, där hittade vi dom :)




Några gamla bilder från ridskole-tiden :) Hade typ alltid mina Everest-ridbyxor :P Fast det var ju en tid då jag bara hade ett par ridbyxor (xD?), den tiden jag växte jättemycket ;) Hittade ett till samband mellan fotona, jag hade också mina Jacson-jodhpurs + chaps. Jodhpursen har jag kvar, och chapsen också ! Men chapsen är tyvärr trasiga i dragkedjan :(

Men jodhpursen vill mamma slänga, dom är superskruttiga (dvs välanvända) ... sulan är halvt avsliten haha ;)



Tex hade jag mina favvisar första gången jag hoppade en 70cm oxer (a). Det är bilden på den vita hästen, som tyvärr är ett foto av ett foto ;)


Kommentarer
Postat av: Lina.

du kan ju alltid scanna in bilden på dig och Winden ifall du vill ha den i datorn... ;)

2011-11-02 @ 00:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0