Svar på fråga - fortsättning


Fråga: Vart har du köpt dina Whitaker ridbyxor?? :D

Svar: På Cheval Ridsport :) Har beställt där en gång innan (boots, vi beställde dock fel modell xD) och de har ett mycket bra rykte !

Självklart finns Whitaker-byxorna på flera ställen än Cheval, tror tex att de finns på Lyckås också, även Stockholm Ridsport där jag praoade i våras ! 

Men om du ska beställa så tänk på att storlekarna är mkt små stora ! Jag tror jag har stl 32 i mina ! :)  






Fråga (fortsättning) : Okej, men vilken storlek har du igentligen?? :D

Tacksam för svar :D

Svar:
Har 34-36 i damstorlekar, 158/164 i barnstorlekar och är enligt Passet strax över 160 :) Sprang ner i mitt rum nyss och kan nu helt säkert säga att jag har stl 32 i mina Whitaker-byxor ! :) Bästa är ju att åka och prova dom någonstans, man kan ju söka på internet efter butiker som har produkten, kanske finns det någon i närheten?

Jag provade min tränares/ridlärares ridbyxor innan jag beställde, hon har väl ungefär samma storlek som jag :)

Lycka till ;D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej, men vilken storlek har du igentligen?? :D



Tacksam för svar :D

2011-11-20 @ 19:19:14
Postat av: Alice

Men då är dom ju stora i storlekarna Madde ;)

2011-11-20 @ 21:02:59
URL: http://storlekponny.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aha jag undrade bara, eftersom jag också har 158/164 men är det 32 som gäller det då elr?? :D

2011-11-21 @ 19:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0