Inte okej ens

Hahaha det här är inte ens okej ! xD Jag blir höjdrädd när jag ser det här, får svindel av att ens se på hindret ! (184cm)

Här tycker jag verkligen att man ser hur otroligt begåvade dessa ryttare är ! Hur håller dom sig kvar förresten ? xD

Nejmen ärligt nu, jag tvekar så fort hindret är över 1m i nuläget. När jag var liten (precis börjat rida och provat på att hoppa typ, red på Södertörns Ryttarcenter då, när det fortfarande var en ridskola) så ville jag redan då "satsa" på hoppningen, alltså jag ville bli bra på det och jag tyckte det var roligt. Men jag och min kompis var då båda överrens om att "vi kan hoppa typ såhär högt men aldrig någonsin som dom på teve" ;) 
  
Så nu vet ni ännu en sak om mig, har kanske nämnt någon gång att jag är extremt höjdrädd också ?

Här är filmen i alla fall:



Kommentarer
Postat av: emily

Helt sjukt begåvade ryttare o hästar. jag har blivit höjdrädd jag med på äldre dagar. Tycker 90-1 meter räcker mer än nog ;D

2011-10-21 @ 21:01:35
URL: http://emilyojulius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0