Det strÅlar

Hann inte gå in på datorn igår alls, ber om ursäkt för det :S har fått en stresstid nu, jag har stegvis gått från att ha skolan utanför dörrer och en läxa max i veckan till att ha läxor, prov och redovisningar varje dag och mellan 30 och 40 min till skolan med buss. Vet att många har det så och hinner ändå men från att kunna börja gå till skolan 2 min innan jag börjar . . . Till att man måste sitta på bussen en timme innan man börjar, för att bussarna går oofta . . . I alla fall, hoppas ni förstår ! Jag gör så gott jag kan, för det är verkligen kul att driva den här bloggen :) I alla fall, kan säga att jag fortfarande strålar efter hoppträningen igår ! Det kändes så SJUKT bra, han var lite segstartad bara men efter vi galopperat fram så kändes han så himla bra ! Kommer berätta mer senare, blir ingen styckeindelning när jag skriver på mobilen :( Så bäst att hålla det så kortfattat som möjligt ! :P vi hörs senare, med uppdatering !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0