Mycket hoppning



Vet att det blir en del hoppning dom här veckorna, bland annat ska det vara hoppning idag igen ! ;)

Varje vecka hoppar jag på tisdagar för Therese Berganäs. Egentligen ska det bara vara det, men i Söndags ("allround för Therese") så var det hoppning, eftersom vi där varvar hoppning med dressyr och markarbete.

Och så är det ju KM på lördag ! :D Det är valfri höjd från 40cm, jag har inte bestämt mig ännu för vilken höjd . . . troligtvis blir det någonstans mellan 80cm-100cm. Jag väljer utifrån hur det känns idag då ;) Där ska jag hoppa två klasser, en clearround och också själva KM-klassen :P

Jag vet inte om jag kan räkna med att vi kommer åka iväg och träna i vinter, om inte så kommer vi ju inte hoppa något förrän i vår när snön försvinner (vi har inget ridhus)! Jag hade ju tänkt att börja åka och tävla lite smått till våren 2012 :)

Bara helt random vill jag också berätta att jag har fortfarande inte lyckats beställa hem det där j*kla pannbandet ! :( Först var det fel på hemsidan, sen funkade inte maestrokortet, sen när vi testade med mammas kort så funkade inte "lösenordet" -.- Vill för tusan ha det till på lördag, ifall någon fotar (a) Samt ett limegrönt schabrak som jag fortfarande inte lyckats hitta något bra, i närheten.


Kommentarer
Postat av: Cicci

ÄR DET PÅ LÖRDAG?!? trodde det var söndag... är du säker??

2011-09-20 @ 15:33:31
URL: http://ciscan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0