Bilder Dressyr 29/4

Övade inför programridning idag, själva programridningen var flyttad en vecka framåt men vi red igenom programmet en gång var idag. Rico var superfin på framridningen men sen tjorvade han sig lite under själva programridningen, missförstod mig hela tiden och försökte fatta galopp ett par gånger ^^ Han har svårt att ta vaden som skänkel, och när jag har så långa läder (i en hoppsadel dessutom) så blir det svårt att hålla om med skänkeln på samma sätt som med kortare läder. Jag är ju van vid korta läder ;)

Bilderna är från när vi red igenom programmet, jag fick typ en hemsk stolsits med de långa lädrena så har sållat bort en del bilder, här är några fina:










Matchade lite fint idag också med marinblått, premiäranvände de "NYA" (köpte dem för länge sen dock, men har inte använt dem) Hv Polo benlindorna och dem kommer jag skriva lite om i ett eget inlägg :)


Kommentarer
Postat av: Cicci

Rico blir typ alltid så fin på bild! Älskar lindorna och schabraket också :) shit snyggt på honom!

2012-04-29 @ 21:37:50
URL: http://ciccicarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0