Dressyr på teve

Satt och kollade en stund på dressyr (världscupsfinalerna) som faktiskt gick på ettan denna eftermiddagen :) Jag tycker personligen att dressyr på en sådan hög nivå kan bli lite långtråkigt emellanåt, alla rider lika perfekt och de gör exakt samma saker ^^ Det är lite mer action i hoppningen hehe ;)

Men det är roligt att se hur ekipagen passar så bra ihop, häst och ryttare samarbetar på så hög nivå ! Många av ryttarna rider också så otroligt mjukt och fint att man blir lite avis ^^

Funderar på att åka på någon lättare dressyrtävling någon gång ! Tills vi är tillbaka på LC/LD på hoppträning så kan vi i alla fall åka och starta lite dressyr så han kommer ut i olika miljöer och så :) Känns verkligen som att jag har hittat flera knappar i dressyren nu, det är massa poletter som trillat ned ;D

Vill rent allmänt ut och tävla, vill träna och utvecklas mer ! Jag kommer suga i mig all kunskap som en SVAMP och jag ser minst sagt fram emot våren !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0