Långfredagen

Kände mig ganska kreativ idag, har kämpat vidare med den kommande designen + kodningen + headern. Tycker det BÖRJAR likna något men det är fortfarande långt infrån klart !

Har också hjälpt Caroline att göra en header och lägga in, ska göra en finare till henne senare men jag tyckte att en halvful var bättre än ingen alls ;)

En liten ledtråd på denna bloggens nya design är blått ... brunt ... grönt. Fräscha färger alltså, våriga och somriga ! :) Har alltför många idéer för att kunna sätta ihop EN header. Har helt enkelt svårt att bestämma mig hur jag ska göra.

Snart ska i alla fall den nuvarande (ganska tråkiga) designen bytas ut ! Hoppas ni ser fram emot det, som jag ! :D

Nu är det sovdags då jag ska försöka att inte vända för mycket på dygnet. Ska upp hyfsat tidigt imorgon för att inte gå miste om dagen !




Kommentarer
Postat av: IDA

Åh tack så mycket, det värmer!

2012-04-07 @ 07:55:43
URL: http://idrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0