Monday plans

Idag ska mamma rida Rico, åka till stallet och fixa och allt. Om jag hinner åker jag också dit senare, men jag ska prioritera vissa saker hemma. Tex måste jag göra flera större hemuppgifter, som jag är ute i sista sekund med - precis som vanligt !

Ska eventuellt åka och köpa lite skor, jacka osv. Har ingen vårjacka och de enda skor jag har är converse och ett par andra tygskor. Knyt/Snörskor är inte så smart när man alltid måste springa till bussen ... varje morgon.

Och så ska jag försöka göra klart designen, hyfsat i alla fall ! Den jag har nu skulle ju bara vara tillfällig, och den har jag haft en hel årstid nu ... -.- Får ta mig i kragen och göra klart den, så har jag i alla fall en mindre sak på ryggen det här lovet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0