Stalldagen

Mamma fixade ju det mesta i stallet innan jag kom dit, så fick inte alltför bråttom efter lektionen (som drog över en del). Stretchade honom, gjorde mat,plockade undan grejer, borstade, glömde även att sopa efter mig :$ ville därifrån innan kvällsfodringen, skulle ju moppa hem i mörkret och kylan. Så jag glömde det i förbifarten ...

När jag hängde in Ricos hönät så blev han ju lite sådär lagom osocial ... maten blev plötsligt viktigare haha :P När maten hänger framme blir han en inte så vidare bra blogghäst ^^



Idag fick han även lite påfyllning av spån, så det ser nu lite fräschare ut i hans box ;)

Imorgon blir det en uteritt !I ganska lugnt tempo, om han nu skulle ha träningsvärk ! :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0