Let's GO !

Nu har jag musik i öronen, mat i magen, och det kliar i fingrarna. Nu är det kväll igen och dags att uppdatera ! Inspirationen flödar ... (?)
 
Min pappa fyller år idag så vi har gäster här, dock inget stort bara farföräldrar hihi (: Har lyckats smita en gång innan middagen och då satte jag igång och målade. Kan bara säga att GUD så jag saknat det ! Dock blir jag aldrig nöjd, värsta perfektionisten haha. När det börjar likna något kan jag lägga upp det här förstås ;)
 
I alla fall, förmiddagen ägnades åt att beställa present till pappa och gå och plocka blåbär och svamp med vovvarna, lunch, och sen till stallet och fixa allt där, aktivera Rico osv osv.
 
Måste bara flika in att Önska är den bästa blåbärs-letaren (och -ätaren haha), hon hittade massor med blåbär, och stora var dem ! Helt sjukt vad bra hon är haha :P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0