Designplaner

Tycker det snart är dags att ändra lite i designen, i varje fall headern ! Det funkar inte i längden att bara ha bilder på en av våra hästar ;) Så jag ska nog göra ett nytt, enkelt bildspel, så fort jag tagit lite fler bilder av Valle :P
 
Sedan är jag väldigt sugen på att MÅLA Valle också, men det får bli någon dag då jag har TID :)
 
Senare idag kommer jag lägga upp bild på hur jag tänkt att designen ska se ut, men först ska jag äta och åka iväg till stallet ! Tänkte ha med mig kameran också och knäppa några bilder på hästarna, om jag hinner :)
 
 
Har en riktigt illa bildbrist nu, ska se om jag kan hitta någon som kan fota någon dag ?
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0