En mi tiempo libre montar el caballo

Idag är mamma och pappa i stallet, jag ska vara hemma och plugga lite :) Håller på att skriva ett referat (eller ... om det är samma sak som sammanfattning så är det det jag gör haha) på myten om Oidipus, och när jag är klar med det ska jag plugga in lite spanska ord som jag behöver till morgondagens skriv-del, där man ska skriva en hel text om sig själv på spanska.
 
Hola ! Me llamo Madde y tengo ... 16 ... años. Vivo en sthlm con mi familia ... bla bla bla ... En mi tiempo libre montar el caballo.
 
Typ ... ? :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alma

Hej!
Gud vilken fin header och
fina ponnyasar du har :)
Kram Alma

Svar: Tack så mycket ! Dock är båda storhästar hihi :)
Madde Andersson

2012-10-17 @ 14:53:39
URL: http://ponyaction.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0