Bilder

Några bilder från tävlingen har redan kommit upp på facebook, här får ni dom ! :) Förhoppningsvis var det fler som fotade så att vi får fler hoppbilder :P
 
 
Bilderna är inte i någon vettig ordning som ni ser, bara slängde upp de jag fått hittills :P Hade i alla fall en sjukt bra känsla idag, om jag hade varit lite modig så hade jag ändrat höjden från 70cm till 90cm för det hade vi klarat ! Hindrena i sig var nemas problemas, det var lite okontrollerat mellanhindrena ibland för han tyckte det var så roligt, så fick sakta av emellan, gjorde lite volter och så. Men vi kom runt och över alla hinder ! :D
 
Tack Celice (ciccicarlssons.blogg.se) och Emma (emmahjelmqvist.blogg.se?) för bilderna ! :D

Kommentarer
Postat av: Lina Jonsson

Sv: jag har dom också och tycker dom är både snygga och sköna! :D

2012-09-15 @ 16:55:54
URL: http://ryttareochhast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0