Kameraladdare

Jag är en sådan person som alltid tappar bort mina saker, men det brukar inte vara hela världen för jag hittar det oftast igen, inom kort ;) Men detta med min kameraladdare är annorlunda. Den finns verkligen INGENSTANS och det oroar mig. Min kamera är snart stendöd för den har slut på batteri. Och meningen var att min kamera (och jag) skulle fota på tävlingen som är i helgen ! Nu kommer jag nog inte kunna fota de som startar innan mig för det blir för tajt med tiden, men jag vill ändå att min kamera ska finnas där så att någon kan fota i alla fall ! :)
 
Så om det är någon som har en kameraladdare sådär till övers att låna ut, så säg gärna till ! :) Får ta och köpa en ny snart men det är inget jag kommer hinna innan helgen.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cicci

Tar med mig den imorrn istället, glömde idag ;) Kommer också finnas där med min kamera på lördag!

Svar: Okej låter bra :)
Madde Andersson

2012-09-12 @ 18:41:32
URL: http://ciccicarlssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0