Hej på er

Uppdateringen har helt gått förlorad idag, och även lite igår tyvärr. Ursäkten för idag är att jag fyllde år så vi fick gäster på eftermiddagen/kvällen. Vi åkte inte till hästarna alls idag, även fast jag hade velat det egentligen. Men det är ändå lite skönt nu när de står ute dygnet runt så "slipper" man åka dit och mocka osv dessa dagar då man egentligen inte har tid. Tex födelsedagar då. Det blir mindre stress så :) 
 
Imorgon ska jag, utöver att gå pw med hunden, inleda dagen med mycket uppdatering. Ska samla på mig lite mer idéer nu när jag ska sova, och har dessutom en del inlägg som är lite påbörjade. Efter en pw + nyttig god frukost så ska det nog inte bli några större problem för mig att skriva :) 

Kommentarer
Postat av: Melinda

Din bloggdesign är verkligen superfin, bilderna på din vackra hästar är verkligen snygga! :)

Svar: Tack så jättemycket, och detsamma!! :)
Madde Andersson

2013-08-07 @ 01:04:12
URL: http://nlponny.blogg.se
Postat av: Ester

Gud älskar bilden ovan!! :D

Svar; Tack snälla gulliga vad glad jag blir att du tyckte bilderna var fina!! :D Tack

Svar: Tack :D
Madde Andersson

2013-08-07 @ 10:35:44
URL: http://evh.blogg.se
Postat av: Linnéa Björkström

Grattis! (i efterskott?)
Ibland behöver man dagar då man är bortkopplad från allt, men jag saknar dina inlägg :)

Svar: Tack så mycket! :) Jaa det är rätt skönt när man inte har några "måsten"! Åh vad roligt att du gillar dem hihi :D
Madde Andersson

2013-08-07 @ 16:12:12
URL: http://linneabjorkstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0