Måndag

Idag hade jag planerat att vara hemma från skolan för att skriva klart den 4-6 sidor långa rapporten om hur Pakistan följer de mänskliga rättigheterna (typisk samhälleuppgift) som ska vara klar ikväll senast. Istället gick jag och blev sjuk. Så är hemma i vilket fall som helst men är allmänt jätteförkyld och dessutom har jag massa hantverkare precis utanför min dörr så det är svårt att koncentrera sig. Hörlurarna är sönder, känns som att det mesta går emot mig just nu.
 
Ikväll ska jag i alla fall till stallet och rida. Blir nog en uteritt där jag rider Rico och en tjej i stallet rider Valle. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tuuli Elmgren

Superfin header :D

2013-05-28 @ 08:05:21
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0