Hästarna - 23/11 & 24/11

Lördag: Idag red jag och mamma ut med pållarna en riktigt bra runda på kanske en och en halv timme. Mycket klättring, trav lite överallt och några fina galopper på vägen. 
 
Söndag: Jag och pappa red samma runda igen, för att hästarna ska bli tryggare på dem vägarna. 
 
Idag kom vi till stallet nästan precis när de hade gått ut i hagen på morgonen, så vi fixade allt först sen gick vi ut och hämtade dem. De hade precis ätit sin frukost ute så Rico var på lekhumör. När jag kom fram med grimman så vände han åt andra hållet, galopperade och travade runt mig typ 20 varv och sen drog han med sig en av ponnysarna i hagen och lekte en stund till. Tillslut fick pappa komma ut med lite godis till honom, och han gick på det faktiskt ;) 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Neej vilken fin bild!!!:O

Svar: Tack så mycket :D
Madde Andersson

2013-12-18 @ 23:03:35
URL: http://ponnyryttarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0