Hemma

Nu är jag hemma från teneriffa och har haft det jättebra med varmt och skönt väder. Det kändes lite dystert att komma hem till gråa stockholm, om det inte hade varit för mina djur och mina vänner här hemma hade jag lätt stannat kvar ;) 
 
Kom hem sent igår kväll och ska inte till skolan idag för att jag ska vara hemma och fixa massor och sen ska vi ju till stallet och rida hästarna! :D 
 
Jag brukar inte vara någon som håller på med nyårslöften osv, men jag har faktiskt bestämt mig för att börja gymma. På gym. Tidigare har jag ju "gymmat" lite lätt hemma i vårt lilla "träningsrum" men hemma blir det inte lika seriöst och man får inte lika mycket gjort känns det som. 
 
Jag tänkte somna om lite nu faktiskt, så ses vi snart! :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin Ottenbäck

Älskar din header!

Svar: Tack!! :)
Madde Andersson

2014-01-08 @ 20:01:41
URL: http://tildaomalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0