Fokus

Nu är det bara 9 dagar kvar tills Pay and Ride'n i Surahammar! Jag är både taggad och nervös inför det. 
 
Under de senaste veckorna har jag befunnit mig i en riktig häst/ridning/ryttarträning/mot-mina-mål-bubbla, trots att jag endast har kunnat rida 2-3 dagar i veckan. I och med denna bubbla har jag haft ett starkt fokus på bara saker kring mig och Rico. Jag har suttit och planerat min och Ricos träning, träningstillfällen, tävlingar, fixat med licenser, kollat på clinics, lyssnat på ridsportpoddar, läst böcker/artiklar, gått på foderföreläsning och bara absorberat all kunskap som en svamp. Jag har haft en riktigt bra känsla också! 
 
Jag hoppas att denna känsla håller i sig alla dessa dagar till och med Pay & Ride´n, så jag verkligen får ut det bästa av varje träningstillfälle och de bästa förutsättningarna när jag ska rida programmet! 
 

Kommentarer
Postat av: sabina

Precis, hästarna behöver komma ust mer i skogen upplever jag än att dom bara rids i paddor eller ridhus jämt

2015-04-04 @ 07:28:56
URL: http://sabinamannerhagen.blogg.se
Postat av: Marica

jäkla fin häst!

Svar: Tack! :D
Madde Andersson

2015-04-04 @ 19:29:57
URL: http://maricalindbeerg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0