Tävlingsplanering

Nu när jag och Rico har varit iväg på vår "första" Pay and Ride, så kommer det lite svåra - att ladda om! Bara för att vi uppnått vårt första delmål så betyder det inte att vi kan stanna upp utan vi måste fortsätta att ta oss framåt till nästa mål!

Jag har gjort en preliminär tävlingsplanering för det här året, som ser ut ungefär såhär: 
 
12 april - Pay and Ride Surahammar LB:1 
(3 veckor emellan)  
2 maj - Lokal dressyr Linde LB:1 
 
(4 veckor emellan) 
29-31 maj - Lokal/Regional dressyr Hallsta LB:1 
 
(11 veckor emellan, om jag inte hittar någon mer tävling under sommaren) 
14-16 augusti - Lokal/Regional dressyr Hallsta LB:1 + LA:1 
(1 vecka emellan) 
23 augusti - Lokal dressyr Glanshammar LB:1 + LA:1 
 
(7 veckor emellan) 
10 oktober - Lokal/Regional dressyr Katrineholm LB:1 
 
(3 veckor emellan) 
1 november - Lokal dressyr Hallsta LB:1 + LA:1 
 
Planen är alltså att rida några LB:1 fram tills Augusti då jag hade tänkt att debutera i LA:1 om allt går som planerat. Sedan rider vi både LB:1 och LA:1 i augusti och går tillbaka till enkelt bara LB:1 igen i oktober. Sedan i november kör vi både LB:1 och LA:1 igen, och efter det tror jag inte att det blir så mycket mer tävlingar för 2015 :) 
 
Ska ni tävla något i år? :D Berätta!! 
 

Kommentarer
Postat av: Annie

Jag ska också tävla lb och la detta året. :) eftersom min häst inte är utbildad högre.. men jag tänkte börja med LB:1. Vi gjorde vår första start för året i helgen. Nästa start är 2 maj, klubbtävling.

Jag och min kompis ska skapa ett uf företag. Vi skulle bli tacksamma om du och dina läsare svarade på några få frågor som endast tar några sekunder. Tack på förhand!

https://docs.google.com/forms/d/13699Fpuu8PbMPu1x_hSWpRV-KucEtZAfsgBLz8fsHOs/viewform?usp=send_form

Svar: Åh men det låter ju toppen! Lycka till både med tävlandet och med ditt uf-företag :)
Madde Andersson

2015-04-24 @ 08:45:57
URL: http://anniehorselife.blogg.se/
Postat av: Ronja

Hejsan
Så på din blogg ni hade flyttat till Stall Långängen i 2013, vart har du dina hästar nu? letar nämligen själv efter stallplats åt det hållet (söder om stan, Tumba, botkyrka-huddinge-farsta) tack :) annars väldigt fina hästar du har dig :)

Svar: Hej! Vi står inte kvar på Långängen, idag bor vi i Örebro med våra hästar. Jag har tyvärr inte så bra koll längre på vilka stall som finns söder om stockholm och vilka som är bra/mindre bra :)
Madde Andersson

2015-06-14 @ 14:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0