Bra start på dagen

Eftersom jag är ledig idag så fick jag äntligen chansen att sova och vakna av mig själv på morgonen! Så himla bra start på dagen, känner mig utvilad och redo att ta tag i saker idag. 
 
Ska njuta av en riktigt proteinrik frukost med ägg och kvarg med banan, inför mage-rygg passet ikväll, och sedan ska jag börja skriva upp en lista på de saker jag vill ha gjorda idag.
 
Jag är lite sugen på att göra klart min gamla tavla på Rico och Valle... Det gäller bara att jag hittar alla färger och penslar och sådant. Kommer bli ett h-e-l-v-e-t-e att blanda till samma fux-färg till Rico som jag använde sist, men han är ju nästan klar. Det är bakgrunden, Valle och smådetaljer som ska fixas. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0