Gymmet

Den här kvällen fick det bli ett ordentligt pass på gymmet. Först ett corepass i 30 minuter och sedan körde jag ben och stretchade ordentligt efterråt. Tidigare idag var jag så himla trött och otaggad, men väl på gymmet fick jag energin tillbaka och nu känns det riktigt bra. Tyvärr är jag ju en sådan person som typ inte ens kan sova på natten om jag inte rört på mig tillräckligt under dagen, spelar ingen roll hur mentalt trött jag är. Så det är bara att pallra sig iväg till gymmet de dagar då jag inte har möjligheten att åka till stallet och jobba. 
 
Tänkte bjuda på lite ren och skär inspiration i form av en film. Charlotte Dujardin och Valegro - drömekipaget.  
 
 
Perfektion! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0