Tillbaka till vardagen

Det blev en hel del morgon-lek med Lovis imorse, innan jag åkte tillbaka till Stockholm. Hon är så himla mysig!! Det gör ju ont i själen att behöva lämna alla våra fina djur för att gå i skolan på vardagarna.. särskilt eftersom jag nyligen har uppnått en helt ny nivå av skoltrötthet. 
 
Idag är det i alla fall måndag, och det betyder ju skola och gym. Idag hade jag egentligen tänkt att bara träna ben idag, men jag lurades in på ett body pump pass, vilket faktiskt var roligare än jag trodde. Det var skönt att köra igenom hela kroppen - även de muskler jag normalt sett glömmer bort/lågprioriterar, som tex armar, axlar och bröst. Passet var hela 55 minuter långt så jag gjorde inget mer efter det. Jag får träna lite extra mycket stabilitet och rörlighet senare i veckan! 
 
Såhär kommer veckan se ut för mig: 
(Måndag: skola, gym - body pump) 
Tisdag: skola, foderföreläsning på kvällen 
Onsdag: skola, gym core 
Torsdag: skola, åka till fänninge 
 
Sedan kommer jag göra upp en planering från och med fredag 3/4 till söndag 12/4 då jag och Rico ska på pay & ride! Det är flera gym-dagar som faller bort denna vecka, men å andra sidan får jag ju åka på en lärorik föreläsning och åka till hästarna tidigt istället :) Sedan blir det hårdträning för mig i form av ridning under hela lovet! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0