Svar på kommentarer

Sofia/Kanin om Fel på blogg.se
   NEEEJ!! Madde!:o när kommer du och hälsar på??<3<3<3 Kommer sakna dig SÅÅÅ mycket! :´(

Svar: Troligtvis i morgon, men är inte säker på om jag hinner, är så mkt med lägenheten just nu :O Och du kommer inte hinna sakna mig, jag är snart i Farsta igen ;D När vi är klara med lägenheten så kan jag nog komma varje lördag ;)



ME om Ingen ridning
   Madde kan du inte typ visa hur långt ni har kommmit i nh'n och typ vad ni gör och så? :D

Svar: Det var faktiskt en bra idé, DOCK så kommer jag nog glömma ;) Men ska försöka komma ihåg :D



Sofia/Kanin om Avramling!! XD
   Liten tokig hest!! Hur många gånger har du trillat av? :o

Svar: Jag och Mimmi har räknat nu och vi kom fram till att det var Tiger 1, Silver 2, Södertörn 1, Rico 1 och sen vet jag inte om det var någon mer gång, men 5 gånger som jag minns iaf ;)


Madde

Kommentarer
Postat av: Alice

What?? Bara åkt i backen fem gånger? xD Jag har gjort det MINST dubbelt så många xO Haha, oskillade mig :x<3

2010-12-18 @ 14:11:55
Postat av: Sofia/Kanin

Har du bara trillat av 5 gånger???!!!!!!!! 95 gånger kvar tills du är en riktig ryttare<3 xD

2010-12-18 @ 22:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0