Internet krånglar :O

Internet har krånglat, men nu är det tillbaka igen :D

LÖRDAG: Först red mamma Rico i 5-10 min, bara i skogen bakom stallet och sen hoppa hon av på stallplanen ;) Sen skutta jag upp, och så red vi min favoritrunda (ingen aning om varför jag gillar den så mkt, men den är så mysig på kvällen, när det är mörkt men snön lyser upp! och så har alla byggarbetare vid dagiset slutat arbeta om man rider så sent och man möter MAX en bil ;P) Tog ca 45 min och avslutade med en kort galopp i båda varven på volten ;)

SÖNDAG: Skulle egentligen varit på Thereses lektion, och vi skulle ha avslutning med Rico-vänlig gymkhana, men Therese var sjuk så jag körde NH och avslutade med att busa runt på volten :D Skulle tagit med kameran idag men glömde den xO Fast det kvittade nog ändå, för det var snöoväder hela dagen, men jag offrade faktiskt min mobil lite grann idag för att ta några suddiga bilder! :D (yaaaaaay..)


Började som sagt med lite NH. Här gjorde vi backa-övningar och pussades lite... (a) xD

...Sen började jag flytta honom runt mig lite ;D Han var lite tjurig i början men senare blev han en ängel :D :D :D...


...Körde först i båda varven, men sen efter ett tag kom jag på att det var rätt så kul, så vi tog ett par varv till ;) ...


Tillslut tog jag av 'alla onödiga hjälpmedel' och lekte hagkompis :D Mot slutet kände jag att jag svävade på rosa moln xD Har nog aldrig haft sån bra kontakt med någon häst förut :P :P :D :D *GLAD TJEJ* XD


dessutom har jag hittat en hopptränare som jag ska åka till en gång i veckan, som Therese hade tränat för i många år :D :D :D

(För er som inte vet: Therese Berganäs är en tjej som jag rider för på söndagar, som precis sålt sin hopphäst Mary, och de har tävlat i väldigt höga klasser tillsammans och dessutom är hon väldigt snäll (a) ;P)

Ska få en mailaddress senare idag eller i morgon, så jag kan mejla eller ringa henne :D

Madde


Kommentarer
Postat av: Alice

Ååh!! ROLIGT!! :D Du kan va nh och hopptränare!!^^<3

2010-12-19 @ 18:34:50
Postat av: Lina.

AWSIE :D gilla <3

2010-12-19 @ 20:04:44
Postat av: Mimmi

sv; Kolla designadinblogg.se. Svårt att förklara ;)

2010-12-19 @ 20:09:17
URL: http://ravich.blogg.se/
Postat av: N

fina blogg :D allt bra?

2010-12-20 @ 07:53:29
URL: http://blackijacki.blogg.se/
Postat av: Mimmi

sv; Jaa! xD Yatzy hade istappar i varenda känselhår haha!, kungen hade visst blivit en skimmel och Goliat hade vit mascara! ^^

2010-12-20 @ 08:19:43
URL: http://ravich.blogg.se/
Postat av: Agnes/Marsvin

såå sööt han e<3

2010-12-26 @ 21:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0