Nya fina hovar ;D

Glömde berätta lite mer om igår:

Kl. 13.00 skoddes han äntligen! (vi tjatade verkligen på hovis för ingen ville komma innan jul) och han fick 4 broddar fram och kommer inte ihåg om det var 4 bak också eller om det bara var två ;) Hans framhovar ser så fina ut nu, för dom har varit så trasiga de senaste veckorna, och han fick snösulor både fram och bak och dom har vi verkligen längtat efter (och han med tror jag, för vi fick slå av dom flera gånger per dag)


Hahah go snösulor :D

Och så tog Mamma och hovis även fram mätstickan och mätte honom. Vi har funderat lite över att han verkar mindre än 155 :S Och med nya skor + broddar är han 153 cm... Och på sommaren kommer han alltså inte ha broddar så då är han 152 :O Jag undrar hur dom fick honom att bli 155 förut xD

Och jaa, som sagt red Mamma igår en liten längre runda ;D


Kommentarer
Postat av: Mira

Jag kommer inte ihåg vad stället hette men sök på GG schabrak på google så hittar du säkert! Dom är assnygga! :)



hmm.. grönt hade jag på min gamla fux, hade typ samma färg som din.. sen är marinblått nog snyggt.. :)

2010-12-22 @ 14:05:12
URL: http://miraedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0