Har inte kunnat :O

Förlåt så hemskt mkt :O Jag har inte bloggat på ett tag nu, och det är ju just för att vi håller på att flytta och så, dels har man inte tid att gå in på datorn och så nu när man haft tid ett tag så ligger den nerpackad någonstans O: Har dock hittat den nu, så förhoppningsvis blir bloggandet som vanligt igen ;) Ska till globen idag med Alice ;D Ska ha med mig massa pengar utifall att man hittar några julklappar också kanske?? (a) Har tagit några bilder från flyttandet, men orkar verkligen inte leta upp dom nu, för dom ligger på min mobil, som jag varken hittar sladden till datorn eller laddaren till, så det KANSKE blir så att jag blir utan mobil ett tag nu, om vi inte börjar packa upp alla 1000 kartonger snart :O

Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0