Ibland får man den känslan...

... att man svävar på Rosa moln :D

Kortfattat nu: Hade lite problem med att sitta upp på Rico idag, han ville helt enkelt inte ;) Slutade med att jag fick hoppa upp utan pall, för jag var lite tvungen att skutta efter lite när han snurrade runt, fastän min rygg knappt orkade med det (och inte mitt ben heller, för jag hade mammas ridskor och dom är så tunga och klumpiga xD) men när jag väl satt på hästen så gick det bra :) Hoppade först 60 cm men i slutet när vi hoppade bana höjde Terese till 70 och ett stigsprång var på 80 8¨) Alice filmade lite men eftersom hon filmade med sin mobil blev vi tvungna att skicka, men det gick inte att kolla på filmen sen ;O Men nu har vi bestämt att hon ska mejla några suddiga men fina bilder + filmerna så jag kan lägga upp dom här sen ;)

Vi smörjde båda tränsen, sadeln, mina ridskor och chapsen, vi städade också hela skåpet och åt varm mat till lunch (A)

Känner på mig att jag är sjuk igen i morgon, men man vet ju aldrig säkert ;)

iaf, ska vila lite nu innan jag och Mamma ska dra iväg till stallet igen - vi ska kvällsfodra ;)

Madde

Kommentarer
Postat av: Vendela

Aha! just det ja jag har träffat ofelia och ja du har rätt :) men det är inte så ofta det är så så det var därför jag inte tänkte så långt liksom :P

2010-11-21 @ 22:29:22
URL: http://vendelaw.blogg.se/
Postat av: Sofia/Kanin

Vad mysig att kvällsfodra!!!<3 :D Hälsa Leja från mig nästa gång ni är i stallet<3<3 :)

2010-11-22 @ 09:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0