Inget stallet idag

SO provet gick ganska okej kunde svara på alla frågor utom två, men det var en riktigt lång och jobbig dag :-/ Idag åkte mamma till stallet och tog hand om Rico själv någon gång under dagen, så när jag kom hem tog jag det bara lugnt, och det är skönt ;)

Nu har både mamma och pappa ¨åkt iväg för att rida så nu är jag ensam hemma med hundarna tills 09.30-10.00 skulle jag tro ;) Och fy vad jag är trött, det är knappt att jag orkar koncentrera mig på teven som jag kollar på :O
Jag har också märkt att mina inlägg bara blir tråkigare och tråkigare ;( Inga bilder, inget intressant att skriva om ;O Usch och fy tycker jag, eller vad tycker ni?

Madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0