Markarbete

Idag på markarbetet var Rico sååå duktig :D I slutet av lektionen var han så trött i både benen och huvudet att han knappt orkade gå framåt Dx han typ sov de sista 5 minutrarna. När han kom in så masserade jag in liniment i hans ben och stretchade frambenen på två sätt, sen masserade jag runt bogbladen och på ryggen, och han bara stod där och njöt O: PUSS PÅ HONOM <3 Sen smörjde jag av sadeln och tränset lite snabbt och tog ut honom i hagen ;)

Tyvärr varken fotade eller filmade någon idag, och om inte Alice kan fota i morgon så MÅSTE jag hitta någon annan, för annars blir det ont om bilder ;( <3

Snart ska jag och Mimmi (inte idag, men troligtvis i veckan) göra en ny header, men måste först ha lite fler bilder från olika dagar och med olika motiv och saker vi gör, tex kanske en bild när jag hoppar, en dressyr, en på bara Rico och kanske en i hagen eller ngt liknande ;)

Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0