NH

Idag var det gratis NH kurs/träning på Enliden, och självklart var jag med tillsammans med Rico :D Det var riktigt roligt och lärorikt och inte alltför mkt teori, för man lär sig ju ändå mer i praktiken ;) Direkt när jag kom dit så gick jag och hämtade Rico i hagen och tog av honom hans regntäcke, men jag hade ingen repgrimma eller ledrep ännu (för vi har beställt från pappas ridlärare, som säljer NH och Western - prylar) så jag fick låna en repgrimma av Gunilla, som hade kursen, men hon hade redan lånat ut alla hennes ledrep så något sådant fick jag inte låna :( Så jag körde på med repgrimma och grimskaft tills Gunilla kom på att hon hade ett LÅÅÅÅNGT grimskaft (dock inte lika långt som ett ledrep, men längre än mitt grimskaft iaf) som jag fick låna ;) Jag orkar inte dra allt som hände på kursen, men det var riktigt roligt och FY vilken underbar häst Rico ÄR xO <3

Har nästan läst ut första boken TILLSAMMANS nu, och den är nästan lite läskigt bra, för att handla om typ ingenting (den handlar om vardagen, inget superspännande/sorgligt/roligt direkt)



Har tyvärr inga bílder från NH:n då det är svårt att fota sig själv på en sådan kurs, och inte många vet hur min kamera fungerar ... Men ni får nöja er med en gammal (a)



PUSSSS PÅ HONOM <3

Madde


Kommentarer
Postat av: Lina.

Jag sa ju att boken ägde ;D jag sträckläser hennes böcker haha.



Gud vad roligt! :D <3

2010-11-07 @ 21:13:44
Postat av: Lina.

streckläser*

2010-11-07 @ 21:14:44
Postat av: Madde

sträckläser*****!!!!

2010-11-08 @ 06:38:46
URL: http://ricos.blogg.se/
Postat av: Alice

Måste läsa dom ;D Alla i min klass har typ läst dom och tycker också att dom är super c: <3

2010-11-09 @ 14:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0