Fredag

Dagen började med att nästan komma för sent till Engelskan, då vi hade vikarie och skulle skriva klart uppsatsen som vi hållit på med nu i veckan, sedan gick dagen ganska långsamt (som vanligt) men på NOn (sista lektionen) skulle vi egentligen ha 1 h 20 min men Liselott (kollega till min no lärare) spillde ut en massa ättiksyra (koncentrerat så det stank) så vi fick sitta ute på en bänk utanför (stank lite där med) och ha rast tills lukten gick bort, men eftersom den aldrig verkade vilja göra det så gick vi upp till ett annat klassrum och fortsatte där ;)

Sen fick jag veta att vi inte skulle åka till fänninge förrän lördag morgon (hämtaaaa hästeeeet xP) så jag skulle visst rida idag, och på hopplektionen fick jag lilla söta ronja fast det gick inge bra alls, för först fick jag henne inte ens i galopp och efter det så fick jag inte stopp på henne ;O Kände mig som en riktig nybörjare :(

När jag kom hem kollade jag på idol (inspelat för jag kom hem ganska sent) fast var så trött så gick och la mig när bara några stycken hade sjungit ;)

Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0