Utforska


I dag efter skolan (låååång dag med no prov, so läxförhör och sv uppsatsskrivning xO) så tog jag och mamma en snabb tidig middag (ca kl 4) och skyndade sedan iväg till stall Enliden :D Dock var det kö hela vägen så det tog ungefär 15-20 min bara till STORA KORSNINGEN  (för er som vet vilken jag menar xD)

När vi äntligen var framme hade det redan blivit mörkt, och vi satte på oss alla sorts reflexer som vi har och red ut en runda :)

I morgon ska jag klä ut mig till... det har jag inte bestämt ännu O: men det är någon slags halloween grej i skolan så alla måste klä ut sig :S Men jag har hittat ett par svarta linser och ska nog vara nån slags blandning av ett spöke, döing och kanske en liten gnutta vampyr ... vet inte än säkert dock

Btw saknar denna :(
s

Madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0