:P SVAR Sant eller falskt SVAR :P

Stella om Sant eller falskt?:
Falskt.. :P
   
Jennifer om Sant eller falskt?:
Sant? :)
   
Nadja om Sant eller falskt?:
ja ibland, men sen får man väll tänka att eftersom han inte är ponny så har du mer tävlingstid emd honom :)

så ibland tror jag du önskar det efetrsom du vill tävla ponnytävlingar, tillsamans med andra men ibland inte :P
   
louise om Sant eller falskt?:
hmm.. sant kanske? för då blir det ju lite lättare konkurrens på tävlingar o så (:
   
Lina. om Sant eller falskt?:
Sant, typ tävlingar och så? :3




HÄR VAR DÅ ALLA GISSNINGARNA PÅ SANT ELLER FALSKT! :D

"Ibland önskar jag att Rico var en ponny"

Och svaret var så både sant OCH falskt, för på tävlingar i NUTID vill jag ju hellre tävla ponny och träna med ponnyer , åka på ponnytävlingar med mina kompisar osv ;) Men jag vill ju inte heller sluta tävla honom när jagjag blivit gammal XD Så alla som gissat har ju rätt, på sätt och vis :P Så grattis till alla :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0